Thursday, 24 January 2013

Hobi Yang Pelik ^_^

mood : sukasuka
waktu : petang (redup2 je)

Assalamualaikum.. hari ini rose nak cerita dgn korang tentang hobi rose yg pelik..hehe.. Actually xda koje..hehe.. Hari ni keja tp keja xda nk buat..hehe.. So, update laa blog ni.. hehe..Rose  nk share dgn korg pasal hobi rose yg mybe agak pelik @ kelakar.. xtaw laa..apa pandangan korang... tapi rose suka dgn hobi ni.. hehe... mybe xramai yg buat..hehehe...

Rose byk hobi.. yang selalu rose buat adalah mengemas.. xboleh tgk selerak2 ni..rimas.. mesti nk tgk kemas je.. ^_^ Selain tu.. rose suka bace novel.. sebelum ni xsuka sangat dgn novel2 ni..sejak bace "novel maid" terus jatuh cinta dgn novel.. klu da lapang2 confom2 laa baca..heee..  =) emm rose jgk suka mengelamun..hehe.. kadang2 xtaw pe yg dipikirkan.. haha.. macam PM la pulak..byk benda kena pikir.. Sebenarnya pikir pasal masa depan, soal hati dan mcm2 lagi lah..hehe.. Klu free2 rose suka berkarya dlm blog..hehe.. buat entry baru laa..  hobi yg terakir ni laa yg rose nk gtw kt korg.." hobi suka mengumpul klip roti" hobi ni sejak kecil lagi taw..hehehe... memang byk laa klip roti  yg rose simpan.. xtaw nape suka simpan klip roti gardinea.. nmpk cm unik je.. ramai kwn2 rose xtaw pasal hobi ni..hehe..

 ini lah antara klip roti yg dikumpul


Nampak sangat family rose gemar makan roti gardinea..hehehe.. dah abeh roti 2..klip roti tu rose terus simpan.. family pun dah taw..rose suka kumpul klip roti ni..kadang2 dorg tlg simpan kan untuk rose..hehe.. kadang2 sepupu pun main benda ni..leh jadi mainan jugak ek..hehe.. tapi kecik2 dulu selalu buat gelang laa.. suka tengak macam2 colour ada.. boleh tgk laa harga roti zaman dulu2 dgn sekarang..hehe..

dah boleh buat gelang

Ok lah.. sampai sini saja citer klip roti..hehe.. Anyway, Salam Maulidur Rasul 1434H..
wassalam.. ^_^





Thanks For Reading ^_^

8 comments:

  1. wah.. xsangka ada gak orang yang kumpul benda ni.. bagos2 kalo ada hobi teruskan k ^_^

    ReplyDelete
  2. Comey jugak, nampak unik *A* nak buat nak buat *o*

    ReplyDelete
  3. hai... dtg jenguk2 sini.
    nama kita sama la awak....kila pon suka kumpol benda2 pelik.
    nanti bila free kila buat entry awak tgk ye :D

    ReplyDelete
  4. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  5. serius pelik tp benar.. tp cantik jugak ekk..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© cEriTa haTi aQiLa @ designed by aqila